Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  قيمت اچ ام اي قيمت اچ ام اي

industrial

Project Triumph TE-1 داراي سيستم پيشرفته باتري توسط ويليامز پيشرفته مهندسي است

Project Triumph TE-1 داراي سيستم پيشرفته باتري توسط ويليامز پيشرفته مهندسي است
09 فوريه 2022 | زنجيره تامين خودرو

Project Triumph TE-1 از يك نمونه اوليه آماده براي آزمايش زنده پرده برداري كرده است - براي اولين بار تمام آخرين و آخرين نوآوري ها را از جريان كاري شريك پروژه يكپارچه مي كند. همكاري منحصر به فرد بين Triumph Motorcycles، Williams Advanced Engineering (WAE)، Integral Powertrain Ltd، و WMG در دانشگاه وارويك كه توسط دفتر وسايل نقليه آلايندگي صفر از طريق Innovate UK تامين مالي مي شود، براي ايجاد پيشرفت هاي اساسي در موتور سيكلت برقي تخصصي ايجاد شد. مهندسي و طراحي فناوري يكپارچه نوآورانه

بسته باتري WAE داراي بسته بندي سلولي اختصاصي براي مركز ثقل بهينه، واحد كنترل خودرو، مبدل DCDC، خنك كننده يكپارچه، پورت شارژ، و پوشش هاي كربني مدل دار است. اين پيشرانه كاملاً جديد كه توسط WAE توسعه داده شده است، استانداردهاي جديدي را براي عملكرد دوچرخه الكتريكي اچ ام آي با قدرت، كارايي، زمان شارژ و برد پيشرو در كلاس خود تعيين مي كند.

WAE كه به طور كامل مسئوليت سيستم باتري سبك وزن و پيشگام TE-1 را بر عهده دارد، از رويكردي جامع براي توسعه استفاده كرده است كه به سواركاران اجازه مي دهد تا براي مدت طولاني تري از نيروي الكتريكي بيشتري استفاده كنند و در كنار زمان شارژ سريع، بدون توجه به شارژ باتري، به عملكرد فوق العاده دسترسي داشته باشند.

باتري كاملاً جديد داراي حداكثر توان 170 كيلووات و توان مداوم 90 كيلووات با ظرفيت 15 كيلووات ساعت است. اين موتور سيكلت را قادر مي‌سازد تا 130 كيلووات توان اوج و 80 كيلووات توان مداوم را ارائه دهد. خنك‌كننده سيستم پيشرو در كلاس همراه با تعادل بهينه قدرت و انرژي به اين معني است كه TE-1 مي‌تواند براي مدت طولاني‌تري قدرت الكتريكي بيشتري به موتورسوار بدهد و بدون توجه به شارژ باتري، عملكرد فوق‌العاده‌اي را ارائه دهد. سيستم 360 ولت همچنين زمان شارژ سريع كمتر از 20 دقيقه (0-80٪) را امكان پذير مي كند كه با محدوده هدف پيشرو در بازار تركيب مي شود.

WAE با در نظر گرفتن مركز ثقل، فضا و رابطه با سيستم انتقال قدرت و رويكرد شارژ، طرح ماژول باتري را براي متعادل كردن جرم و موقعيت در داخل نمونه اوليه شاسي بهينه كرده است. يك واحد كنترل خودرو جديد و سفارشي در بسته باتري ادغام شده است تا وزن و بسته بندي را به حداقل برساند.

دستاوردهاي كليدي hmi پروژه در اين مرحله شامل نتايج آزمايشي است كه از معيارهاي فعلي و اهداف تعيين شده توسط شوراي خودرو بريتانيا براي سال 2025 فراتر مي رود و پلتفرمي با پتانسيل زيادي براي توسعه آينده در عملكرد موتور سيكلت الكتريكي فراهم مي كند.

هدف كلي پروژه TE-1 بر توسعه قابليت موتور سيكلت برقي متمركز شده است، به منظور ارائه ورودي به موتور سيكلت برقي آينده Triumph، نوآوري، قابليت و مالكيت معنوي جديد، و افزايش اعتبار و مشخصات صنعت بريتانيا. و طراحي

با تكميل نمونه اوليه، مرحله آزمايش زنده كامل پروژه TE-1 اكنون آغاز خواهد شد. در طول شش ماه آينده، نمونه اوليه يك برنامه آزمايشي گسترده را در تجهيزات پيشرفته Triumph، از جمله تست جاده‌هاي غلتشي و مسير، انجام خواهد داد، كه براي ارائه جهت به تنظيم نهايي و كاليبراسيون نمونه اوليه نمايشگر طراحي شده است.

در پايان مرحله آزمايش زنده، كه تخمين زده مي شود تابستان 2022 باشد، نمونه اوليه نمايشگر hmi با پانل هاي بدنه نهايي خود در آمادگي براي نمايش مسير فعال به روز مي شود. در اين زمان، مشخصات نهايي و نتايج آزمايش، و همچنين بينش و حقايق كليدي در مورد نحوه ارائه TE-1 در اهداف پروژه از جمله باتري نهايي و عملكرد برد منتشر خواهد شد.

ديدن پيشرفت انجام شده در مرحله 3 پروژه Triumph TE-1 با نمونه اوليه موتورسيكلت نهايي كه اكنون در حال آزمايش واقعي است، واقعاً هيجان انگيز بوده است. همه كساني كه در Triumph مشاركت دارند، مفتخرند كه بخشي از اين همكاري خلاقانه بريتانيايي بوده اند. من شخصاً از نتايجي كه قبلاً با شركاي خود به دست آورده‌ايم و پيش‌نمايش هيجان‌انگيز آينده الكتريكي بالقوه آينده هيجان‌زده هستم.» نيك بلور، مديرعامل Triumph گفت. ما مشتاقانه منتظر ادامه كار جاه طلبانه و نوآورانه بر روي نمونه اوليه نمايشگر TE-1 از طريق مرحله آزمايشي زنده و به اشتراك گذاشتن نتيجه با طرفداران Triumph در سراسر جهان هستيم.

پس از تكميل فاز 2 برنامه در مارس 2021، كه يك باتري كاملاً آزمايش شده را تحويل داد، WAE اكنون كار روي فاز 3 را به پايان رسانده است كه حاوي برخي از دروازه‌هاي حياتي براي پروژه است. علاوه بر پشتيباني از تعدادي راه حل سخت افزاري و نرم افزاري؛ اين تيم به طور خاص با ادغام نرم افزار hmi كنترل موتور سيكلت Triumph براي كار در هماهنگي با كنترلر و سيستم مديريت باتري WAE، ادغام راه حل هاي مكانيكي و الكتريكي را افزايش داده است. بهينه سازي طرح باتري براي متعادل كردن جرم و موقعيت در داخل شاسي.

دوچرخه نمايشگر اكنون در حال بررسي و كاليبراسيون نهايي سطح باتري است تا اطمينان حاصل شود كه نتايج عملكرد با بهترين اهداف در كلاس قدرت و چگالي انرژي مطابقت دارد و براي موتورسوار اطمينان حاصل شود كه هيچ سازشي وجود ندارد.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/1/11 ساعت: ۰۹ توسط:shima :